Post by tinlodehammo on Feb 7, 2022 9:06:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asphalt 9: Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asphalt 9: Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Asphalt 9: Legends 2022 version ▞▞▞
Jag kan inte logga in från igår, det är visa fel eller nätverksproblem varför det inte öppnas
Spelet är fantastiskt, det är det bästa gratisspelet på marknaden, men det som sviker det är hur buggigt det är
Bara fantastiskt
// Svenska // Väldigt roligt spel! Roligt och bra att ha när man har inget att göra. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - // Engelska // Mycket bra spel! Kul och bra att ha när man inte har något att göra.
Kul
Bajs. Man styr ju inte längre. Helt värdelöst!
Den är officiellt död! Alla spelutvecklare kvar i företagets uppköpsrensning! Skräp på varje plattform! - Kontrollerna fungerar inte - Kräver att du tittar på annonser men annonser kraschar spelet - Endast online men servrar är regelbundet nere - Pay2Play/Pay2Win men köpt innehåll försvinner mystiskt (bluff) - Är det skräp? JA!
för bra#
Det går inte att logga in på Google play-spelkontot eller Facebook för att hämta mina framsteg.
Det borde vara körbar i kontroll!
Ett roligt spel men ändå lön för att vinna. Det är för krångligt och att skaffa bilar var inte korrekt fodrad i kampanjen. Du kommer att trivas med att uppgradera och köpa en plan för butiker och lämna några steg oavslutade. Bra gammalt gameloft. Fortfarande pengar att vinna spelet.
Det är det bästa
När du vinner något lopp visar det anslutande server men inte ansluten mer än 1 timme men om du tappar den anslut omedelbart, inget fel vid den tiden.
Jag tycker bara att Asphalt 8 air bone är bättre.
TVÅNGAD ANNONSSIMULATOR - efter VARJE ANNAN tävling kommer att ha en TVÅNGAD annons som är ÄCKLIG. Spelet är fantastiskt och superkul annars, men att behöva TVÅNGSTOPPA varannan minut är lite mycket. Nintendo-versionen är 110 % bättre, mobilen är en BETALNING FÖR ATT VINNA.
ANSLUTNINGSFRÅGOR...VAD ÄR BARA HÄNDER,,,,,,VARFÖR I LÄPPET OCH BÖRJA ATT INTE SYNKAS!!! SNÄLLA FIXA!!!!!!!!!!!"""-$-$-$*"**$7$-$*$*$*$*#*#*&$
Utmärkt och realistisk grafik och bra körkontroll om det skulle vara möjligt skulle jag ge detta spel mer än 5 stjärnor....
Spelet är fantastiskt.. men utan hög uppdateringsfrekvens.. spelet är föråldrat.. bara 60 fps..det är tråkigt..
Spelet är bra men för många påtvingade annonser. Förstör spelupplevelsen. Avinstallerad idag
Beyblade Burst Rivals Jumboq yups
Mitsubishi blå Lancer med turboboost!
Man har sagt att kontrollerna är dåliga men sätt av touchdrive då!! Ändå skitigt bh.
Det är ett bra spel! Men förlåt, annonshanteringen behöver förbättras, det dyker upp framför mitt ansikte efter att jag vunnit loppet på ett dåligt sätt. Du kanske inte borde ge oss en videoreklam efter att ha vunnit. En annan typ av annonser skulle vara trevligt. Ps: Jag ger dig 3 stjärnor på grund av bugg i dagliga händelser, det kraschar 1x och släpar många gånger efter uppdatering, jag kör på Huawei P30. Jag uppdaterar betyget om du fixar detta.
5-stjärnigt för detta spel, det är bara överraskande fantastisk grafik för ett mobilspel. Jag tror att det behövs mycket fler fordon som Tuners, Exotics, Muscle och vi behöver också Tesla snarare än att ha färre fordon i varje kategori. Jag hoppas att det här spelet skulle vara en bättre förbättring och mycket överlägset än något annat racingspel har på mobilen.
Spelet var redan fyllt med annonser. Efter den senaste uppdateringen är det bara för överdrivet. Efter varje lopp eller när du går tillbaka till hemmenyn dyker en annons upp. Det är oerhört irriterande. Vissa annonser kan inte ens stängas efter att ha sett dem. Du måste starta om spelet för att fortsätta spela. Gör åtminstone annonserna stängbara. Mitt förslag? Spelet är inte värt att spela genom det oändliga antalet annonser. Tråkigt att se ett mycket potentiellt spel bli försämrat på grund av annonser. Allt annat är 9/10.
Jag har inget att säga mycket stödjande, men det här spelet är ett mästerverk, grafiken är lite dålig men det är fortfarande bra, fortsätt med utvecklarna och en sista sak. du borde göra spelet svårare. Jag har en skräpmotor och jag slår fortfarande dessa bots. tack.
Den senast uppdaterade det är så dumt att du inte kan spela om din bil under rankningen kommer att radera det spelet det handlar om de många som läser att snälla ladda inte ner det spelet det är ett slöseri med tid.
Spel för efterbliven, inken skills behövs för att spela den här.
Spelupplevelsen är bra men på sistone har det uppstått många problem med flerspelarevenemang. Jag har kontaktat CS-teamet flera gånger men problemet är fortfarande inte helt löst. Även CS-teamets svar när biljetten har höjts är väldigt långsam... Vänligen gör det nödvändiga
Asphalt 9: Legends பந்தயம் ksd
Asphalt 9: Legends Utrka muwq
Jag går inte in på mobilspel särskilt ofta (de flesta är submediokra), men det här är ett fantastiskt spel. Det är mycket att göra. Mellan karriärläge, dagliga händelser, veckohändelser; Säsongsbetonade/speciella evenemang och Syndicate Missions (som jag VERKLIGEN hoppas kommer att fortsätta för gratisspelare) erbjuder spelet verkligen MYCKET spelvärde så jag skulle faktiskt överväga att spendera lite pengar (inte för mycket) på köp i spelet. 🏎️💨 🤙
Vilket legendracingspel! Bästa spelet någonsin. Bästa grafik Inga problem med storleken på spelet. Det är ett 5-stjärnigt 🌟🌟🌟🌟🌟 Bra spel. Håll Asphalt-serien på topp och bästa mobilracingspelet.
Ta bort de irriterande popup-annonserna 😭 Detta förstör verkligen spelstämningen och upplevelsen
Asphalt 9: Legends Balapan udrq
Ett väldigt trevligt och spektakulärt spel men de borde också försöka uppgradera grafiken